Echipe de creatie ale agentiilor romanesti de publicitate Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi si Grey se afla pe lista de castigatori ai festivalului AdPrint 2008. Graffiti BBDO a fost premiata cu doi ingeri la categoriile „Beverages: Non-alcoholic” si „Media Promotion” pentru campania Urbanized Culture (Mountain Dew), respectiv History in brief (Dosarele istoriei). Echipa Saatchi & Saatchi a cucerit un inger la categoria „Cosmetics/Toiletries&rdqu
Echipe de creatie ale agentiilor romanesti de publicitate Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi si Grey se afla pe lista de castigatori ai festivalului AdPrint 2008.
Graffiti BBDO a fost premiata cu doi ingeri la categoriile „Beverages: Non-alcoholic” si „Media Promotion” pentru campania Urbanized Culture (Mountain Dew), respectiv History in brief (Dosarele istoriei). Echipa Saatchi & Saatchi a cucerit un inger la categoria „Cosmetics/Toiletries” iar Grey la categoria „Home Maintenance”.
Echipe din cadrul agentiilor Ogilvy Group Romania, McCann Erickson Romania si Propaganda au obtinut nominalizari in concurs.
Trofeul „Rock Angel”, pentru cel mai bun print din competitie, a revenit campaniei „Smart Eco”, realizata de echipa formata din Antonio Montero, Fernando Galindo si José Mª Cornejo, reprezentand agentia de publicitate Contrapunto din Spania.
Sectiunile speciale „Luerzer’s Archive Best use of” au fost castigate de echipe ce au reprezentat agentiile Contrapunto (Art Direction), Mother (Copywriting si Typography), 180amsterdam (Photography) si McCann Erickson Madrid (Illustration).
Trofeul „The Golden Team” i-a revenit echipei Galan/Veiga/Diez (McCann Erickson Madrid), in timp ce echipei formate din Antonio Montero, Carlos Jorge si Felix del Valle (Contrapunto) i-a revenit pre