Sorin Psatta este primul om din publicitatea autohtonă care a deţinut funcţia de strateg planner într-o agenţie. Recent, a fost avansat într-o funcţie asemănătoare în grupul BBDO, unde Sorin Psatta este primul om din publicitatea autohtonă care a deţinut funcţia de strateg planner într-o agenţie. Recent, a fost avansat într-o funcţie asemănătoare în grupul BBDO, unde munceşte de 14 ani.
Adevărul: Ce variantă vi se potriveşte: "Sorin Psatta munceşte de 14 ani la Graffiti BBDO", "Este angajat de 14 ani la..." sau, aşa scrie într-un comunicat al agenţiei, "De 14 ani alături de Graffiti BBDO..."?
Sorin Psatta: O lungă perioadă de timp, dacă aţi fi întrebat-o pe soţia mea ar fi spus că sunt căsătorit cu Graffiti. Chiar mă mândream cu această chestie. Şi în prezent stau mult mai mult aici decât acasă. Atunci, în primii cinci-şase ani de Graffiti, până la un punct, aveam senzaţia că mă duceam la "amantă".
Relaţia mea cu Graffiti seamănă acum cu o relaţie maritală, concepută ca o căsătorie din dragoste. După 14 ani de căsătorie mă îndoiesc că există aceeaşi pasiune ca în primul an, neînsemnând că acum nu există respect şi că nu apar alte valori.
În momentul de faţă, cred că funcţionez în egală măsură ca angajat al BBDO şi alături de BBDO. Structural, nu pot să fiu "un mercenar", care îşi face treaba, îşi ia banii şi îşi vede de drum.
- Sunteţi, aşadar, un soldat al lui Graffiti.
- Îmi place să cred că sunt un soldat. Punct.
- Şi nu aţi avut oferte din partea altor agenţii?
- Au fost. Structural, eu sunt un sentimentaloid. Dacă m-aş fi simţit interior rău, aş fi plecat de la Graffiti şi dacă n-aş fi avut oferte. Câtă vreme, însă, mă simt, încă bine, subliniez cuvântul "încă", chiar nu are rost...
- Sunteţi primul om din publicitatea autohtonă care a deţinut poziţia de