Fabrica de Amagire a concediat ieri inca trei mii de angajati. Dupa Craciunul cu cele mai scazute vanzari din istoria companiei, sezonul de Valentine’s Day a adus cu el dezastrul. Confruntandu-se cu serioase probleme de cash flow, Consiliul de Administratie a decis sa-i trimita acasa pe ultimii amploaiati ai liniilor de productie. Angajatii departamentului de marketing intrevad solutia salvatoare cu ocazia campaniei de vanzari dinaintea Pastelui, insa analistii pietei financiare sunt sceptici, scrie Mihai Morar pe blogul sau.
Inimioarele de plus zac in rafturile hipermarketurilor. Nimeni nu se mai atinge de ele. Prabusirea vanzarilor era previzibila. Tocmai de aceea directorul de strategie a propus anul acesta renuntarea la clasicele broderii de pe inimi. E primul an in care s-a renuntat la ‘’I Love You’’, cusut cu fir alb in plus. S-a trecut la un mesaj mult mai personal, considerat a avea efectul unui silver bullet pentru core target: ‘’UR THE 1 I L.O.V.E.’’, brodat cu un fir de doua ori mai gros, pe auriu. Bullshit! Prostii nu mai cumpara.
Papusile Oana Z, kinky pana mai ieri, au ramas pe stoc, cu tot cu upgrade-ul lor de Valentine’s, editia speciala ‘’only 4 lovers’’, Oana Z & PP – ii iei pe amandoi si-o platesti doar pe ea. Compilatia momentului, ‘’Duete de Dragobete pentru cele mai fidele fete’’, a vandut in luna februarie in reteaua Diverta mai putine unitati chiar si decat comeback discul surioarelor de la Bambi. Asta in conditiile in care C.D.-ul continea un feturing Cristina Rus cu Timbaland, un duet de exceptie Marcel Pavel & Beyonce, imaginea de pe coperta era o fotografie cu Andra si Maruta si, atentie, atasat albumului primeai gratuit un prezervativ mov ( culoare sezonului, ce naiba!) cu aroma de scortisoara, care intr-un studiu al departamentului de research a reiesit a fi ‘’the ultimate taste’’ in randul generatiei ym.
@N_P