Romtelecom aduce instrumentele corporatiilor din întreaga lume la îndemâna tuturor companiilor românesti, mici, medii si mari. De la voce la date, dincolo de ele, la managementul comunicatiilor si al întreprinderii: acesta este drumul pe care Romtelecom îl propune clientilor, prin programul Business Class.
Pe parcursul unei întâlniri cu potentialii clienti, a fost prezentata oferta de servicii integrate a Romtelecom si a partenerilor sai: Alcatel-Lucent, Cisco, Cosmote, IBM, Microsoft, Oracle, Tadiran Telecom. Aplicatiile bazate pe reteaua Romtelecom variaza de la telefonie IP, Internet si hosting pâna la soft-uri profesionale de management al relabel cu clientii sau al resurselor.
,,Romtelecom a devenit în numai câtiva ani un operator complex de telecom, care ofera o serie completa de servicii de comunicatii. Exploatam si dezvoltam reteaua în feluri de neimaginat pâna mai ieri. Însa de fiecare data când investim ne gândim la client: în ce fel îl va ajuta asta? Care sunt nevoile pe care le putem satisface? stim ce îi intereseaza pe clientii nostri: comunicatiile trebuie sa fie o solutie la cheie, la un pret avantajos, pentru ca managerii sa se poata concentra pe dezvoltarea afacerii pe care o conduc", spune Vasile Voicu, Director Coordonator – Directia Managementul Produsului – Segment Business.
Romtelecom Business Class propune companiilor mai mici sau mai mari solutii de comunicatii flexibile: de la servicii exclusiv de voce, la internet, iar pe masura ce firma evolueaza, aceasta poate beneficia de aplicatii sofisticate, care folosesc reteaua deja existenta pentru a tine legatura cu clientii si cu piata, dar si pentru a aduce managerilor instrumente de analiza a propriilor afaceri.
Între serviciile Romtelecom pentru segmentul business se numara acumADSL, iP Fix, VPN, Cyberhost. Costurile convorbirilor de la fix la mobil în reteaua Cosmo