Organizatorul de nunţi este regizorul unei zile rupte din cărţile de poveşti ale copilăriei, cu prinţi şi prinţese, cu strălucire, flori, voaluri şi perfecţiune. Atent la orice detaliu, debordând de imaginaţie şi voie bună, omul care îţi prezintă zeci de cataloage şi sute de poze face din cel mai important moment din viaţa a doi tineri o operă de artă. Organizatorul de nunţi sau wedding planner-ul din filmele americane este un job la care visează orice tânăr aflat pe băncile şcolii sau ale facultăţii, plictisit de cursurile interminabile. Cu toate că în ţară există numeroase firme care se ocupă de organizarea de evenimente, în România, această meserie nu este recunoscută, nu există în Nomenclatorul de meserii. Aşa că, dacă doriţi să lucraţi în acest domeniu, studiile pe care le aveţi nu sunt foarte importante. „Nu contează studiile pentru că nu există o facultate de profil sau cursuri liceale în domeniu. Persoanele care vor să facă această meserie trebuie să aibă un gust estetic deosebit, să fie creative, mereu la curent cu noutăţile din domeniu, să le placă ceea ce fac, să ştie să comunice cu clienţii şi să aibă răbdare cu ei. Nu poate lipsi nici spiritul organizatoric“, a explicat Mihaela Clenciu, patroana firmei „Le Baron“ din Craiova. „Frumosul este făcut din amănunte“ Dacă sunteţi persoane dinamice, adaptabile, creative, responsabile şi motivate, dacă aţi absolvit o facultate de relaţii publice şi comunicare, aveţi studii în domeniul vânzărilor şi administrarea afacerilor sau, pur şi simplu, dacă vă pricepeţi la design, atunci puteţi bate la uşa unei asemenea agenţii şi puteţi deveni organizator de evenimente. Un wedding planner se ocupă de toate detaliile unei nunţi: locaţie, invitaţii, restaurant, biserică, aranjamente florale, muzică şi multe altele, totul până la cel mai mic detaliu. „Totul trebuie să se asorteze, să fie coordonat: de la intrarea invita