Animăluţe de pluş, bijuterii, parfumuri, bomboane de ciocolată, flori sau spectacole şi cine romantice pentru îndrăgostiţi. Iubirea este cuvântul aflat azi pe buzele tuturor comercianţilor care speră în creşterea vânzărilor.
Animăluţe de pluş, bijuterii, parfumuri, bomboane de ciocolată, flori sau spectacole şi cine romantice pentru îndrăgostiţi. Iubirea este cuvântul aflat azi pe buzele tuturor comercianţilor care speră în creşterea vânzărilor.
Magazinele sunt pline de oferte speciale pentru îndrăgostiţi, iar cele mai multe hipermarketuri organizează azi evenimente speciale clienţii lor. “Am dedicat un catalog special de Sfântul Valentin. În magazine azi, clienţii pot participa la concursuri de declaraţii de dragoste, tombole cu premii ce constau în excursii pentru cupluri, certificate de căsătorie valabile o zi, fotografii gratuite în decor special, demonstraţii de dans sau concerte. Nu uităm însă nici Dragobetele, Valentine’s-ul românesc, la 24 februarie, când vom organiza o Caravană a iubirii, ce va trece prin toate magazinele Carrefour din Bucureşti, cu concerte şi voie bună”, a spus Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România. Evenimente asemănătoare sunt organizate şi în alte magazine. “Anul acesta sărbătorim pentru prima dată Sf. Valentin la Ikea în România, aşa că dorim să fie o zi specială pentru toţi clienţii noştri, pe care îi aşteptăm cu multe surprize. Restaurantul pregăteşte meniuri speciale, care vor fi disponibile exclusiv în această zi. De asemenea, în magazin organizăm evenimente şi activităţi speciale, iar cei care ne vor vizita de Ziua îndrăgostiţilor vor pleca sigur cu câteva amintiri plăcute”, a declarat Mihaela Mureşan, Marketing Manager Ikea.
SPERANŢE. Comercianţii din pieţe au investit câteva zeci de milioane de lei vechi în marfă şi speră ca în urma vânzărilor să obţi