Postul public de televiziune, in calitate de partener media oficial pentru Summitul NATO de la Bucuresti, promite o desfasurare de forte impresionanta pentru acoperirea evenimentului. UPDATE: Potrivit TVR, suma alocata pentru aceasta campanie se ridica la 5,2 milioane de RON. Intr-un interviu acordat HotNews.ro, Claudiu Lucaci, cel care va coordona editorial aceasta campanie, afirma ca suma alocata in acest sens, pana acum, de guvern era de circa 5.000 RON.
Informatia pe scurt:
Pana acum, guvernul a alocat SRTv 5.200.000 RON pentru campania TVR legata de Summitul NATOOamenii pregatesc campania de doua luni, iar in perioada reuniunii se va lucra in trei tureTVR trebuie sa acorde sprijin tuturor organizatiilor media care vor sa acopere evenimentulSummit-ul a scos, temporar, din grila unele productii TV
Rep.: Ce costuri financiare implica parteneriatul media oferit de TVR Summitului NATO? Din ce surse vor fi acoperite aceste costuri?
Claudiu Lucaci: Televiziunea Romana a fost desemnata de catre NATO "national host broadcaster" pentru Summit-ul Aliantei Nord Atlantice care va avea loc la Bucuresti in perioada 2-4 aprilie. Pana in acest moment, suma alocata de guvern, asa cum a aparut si in M.O. nr. 0087 din 2008, este de 5.220 RON (n.r.: suma corecta este 5,22 milioane RON) si este destinata in exclusivitate logisticii necesare indeplinirii in bune conditii a acestei misiuni.
Rep.: De ce a decis TVR sa fie partener media oficial la acest eveniment?
C.L.: Decizia tine de misiunea de post public a TVR si de capacitatea noastra de mobilizare din punct de vedere tehnic si editorial, pentru o productie complexa la standardele cerute de organizatori.
Rep.: Prin ce documente este fundamentat acest parteneriat? Exista clauze de exclusivitate? Daca da, cum vor afecta acestea posibilitatea altor televiziuni de a acoperi summi