Pina in 2010, GM vrea sa scoata pe piata un hibrid mult evoluat.
Compania americana General Motors face un pas inainte in industria autoturismelor hibride cu ajutorul conceptului Volt, al carui sistem de propulsie este inspirat din modul de functionare a submarinelor din Primul Razboi Mondial. Inovativa masina ar putea intra in productie pina in anul 2010, comenteaza publicatia „LiveScience“.
Volt-ul se bazeaza pe doua motoare, unul pe benzina si unul electric, ca toate hibridele. Acesta din urma se ocupa cu propulsia, iar cel clasic este folosit pentru reincarcarea bateriilor. In asta consta diferenta dintre acest concept si hibridele traditionale, care folosesc cele doua motoare strict pentru propulsie, in mod alternativ. „In cazul in care este folosita pe distante scurte, consumul de benzina este egal cu zero. Nici un alt producator nu ofera aceasta posibilitate“, explica Michelle Krebs, redactor al AutoObserver.com, dedicat automobilelor.
Noul model va putea atinge suta de kilometri in 8,5 secunde si va avea o autonomie electrica de 130 de kilometri, indeajuns pentru majoritatea celor care fac naveta cu automobilul personal.
Integral in Cotidianul Pina in 2010, GM vrea sa scoata pe piata un hibrid mult evoluat.
Compania americana General Motors face un pas inainte in industria autoturismelor hibride cu ajutorul conceptului Volt, al carui sistem de propulsie este inspirat din modul de functionare a submarinelor din Primul Razboi Mondial. Inovativa masina ar putea intra in productie pina in anul 2010, comenteaza publicatia „LiveScience“.
Volt-ul se bazeaza pe doua motoare, unul pe benzina si unul electric, ca toate hibridele. Acesta din urma se ocupa cu propulsia, iar cel clasic este folosit pentru reincarcarea bateriilor. In asta consta diferenta dintre acest concept si hibridele traditionale, care