TVR-ul a pierdut brandul care i-a adus cea mai mare audienţă din istorie. De-a lungul a nouă ani, emisiunea moderată de Andreea Marin a fost lider incontestabil de audienţă. Conform TVR-ul a pierdut brandul care i-a adus cea mai mare audienţă din istorie.
De-a lungul a nouă ani, emisiunea moderată de Andreea Marin a fost lider incontestabil de audienţă. Conform statisticilor, în ultimii doi ani s-a înregistrat o scădere semnificativă a ratingului, motiv pentru TVR să excludă definitiv formatul din grilă.
Valentin Nicolau, fost preşedinte director general SRTv pe vremea când emisiunea se afla la primul sezon, nu ezită să afirme că audienţele scăzute din ultimii doi ani au fost cauzate de "managementul defectuos" şi "incompetent" al TVR-ului, şi nu formatul. "Lazarov este un profesionist care ştie să îşi facă treaba".
Audienţă-record în 2002
Programul a atins de-a lungul celor nouă ani de existenţă câteva puncte semnificative de audienţă, fiind una dintre cele mai de succes emisiuni, nu doar a televiziunii publice, ci de pe întreaga piaţă de televiziune. Conform realizatorului emisiunii, Valeriu Lazarov, "Surprize, surprize" a atins în 1999 un rating maxim de 35%, iar anul următor acest punct a fost depăşit.
În ediţia din 26 februarie 2000, emisiunea a avut un rating de 35,7%. Succesul a continuat şi în următorii ani: formatul nou, implicarea directă a telespectatorilor au prins la public. Ediţia din 23 martie 2002 a avut un rating de 36,1%, iar cea de pe 13 septembrie a avut o audienţă-record de 41,1%.
Ultimii doi ani de emisiune au înregistrat scăderi: audienţa programelor nu a trecut în 2007 de 30%. Cu toate astea, "Surprize, Surprize" (ediţia din 13 ianuarie 2007) a ocupat în 2007 locul al doilea în topul audienţelor, cu un rating de 12,9% (1.378.000 de telespectatori pe minut), după "Revanşa starurilor".
Un format