Grupul ungar Magyar Olaj es Gazipari (MOL) a consemnat anul trecut o scadere cu 3% a vanzarilor de combustibili in Romania, iar cota sa de piata s-a redus cu 1,6 puncte procentuale, la 12,8%, in urma vanzarii a 30 de benzinarii catre Petrom, informeaza Mediafax.
La finele anului trecut, MOL detinea in Romania 122 de benzinarii.
Reducerea numarului de unitati a fost compensata partial prin deschiderea unei noi benzinarii si achizitia altor 11, tranzactii care au o condus la eficientizarea retelei si cresterea cu 7,8% a vanzarilor pe unitate, potrivit rezultatelor financiare preliminare aferente anului 2007 publicate vineri de MOL.
In trimestrul patru al anului 2007, veniturile de vanzari au crescut cu 7%, fata de perioada similara din 2006, potrivit unui comunicat al MOL Romania.
Veniturile din vanzari realizate anul trecut de grupul ungar, calculate in forinti, au scazut cu 10%, la 2.592 miliarde de forinti. Calculate in moneda americana, vanzarile au crescut cu 3%, la 14,1 miliarde de dolari.
Profitul net a scazut cu 12%, la 1,38 miliarde de dolari, de la 1,56 miliarde de dolari in 2006.
Mai multe stiri pe Grupul ungar Magyar Olaj es Gazipari (MOL) a consemnat anul trecut o scadere cu 3% a vanzarilor de combustibili in Romania, iar cota sa de piata s-a redus cu 1,6 puncte procentuale, la 12,8%, in urma vanzarii a 30 de benzinarii catre Petrom, informeaza Mediafax.
La finele anului trecut, MOL detinea in Romania 122 de benzinarii.
Reducerea numarului de unitati a fost compensata partial prin deschiderea unei noi benzinarii si achizitia altor 11, tranzactii care au o condus la eficientizarea retelei si cresterea cu 7,8% a vanzarilor pe unitate, potrivit rezultatelor financiare preliminare aferente anului 2007 publicate vineri de MOL.
In trimestrul patru al anulu