În versiunea de bază, modelul hatchback derivat produs la uzina din Piteşti se va vinde la un preţ mai mic de 6.400 de euro. Sursa: AFP Photo
Preţul de bază al modelului Renault derivat din Sandero va fi mai mic decât al Loganului, a spus ieri Christian Esteve, preşedintele regiunii Euromed a grupului. Logan berlină costă, în versiunea de bază, circa 6.400 de euro. „Derivatul“ este deja produs la Piteşti şi va fi lansat pe piaţă în toamnă.
„Aceasta este promisiunea pe care am făcut-o, de a lansa un hatchback cu un preţ mai mic decât al Loganului şi o vom respecta“, a spus Esteve. Cel mai probabil, versiunea full-options a hatchback-ului derivat din Sandero va fi mai scumpă decât actuala berlină. Sandero a fost lansat anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt şi a început să fie vândut în America de Sud, la sfârşitul lui 2007. Modelul produs în România este destinat în principal pieţelor emergente din regiune.
Renault, ridicatde maşina românească
Dacia a realizat cea mai bună marjă operaţională din grupul Renault, a anunţat ieri Carlos Ghosn, preşedintele grupului Renault-Nissan, în cadrul conferinţei de presă în care au fost prezentate rezultatele financiare ale grupului aferente anului trecut. Marja operaţională a Dacia - cel mai important indicator de pe foaia de bilanţ, care arată profitul realizat din activitatea de bază a companiei - a crescut la 8% (faţă de 6% cu un an înainte), în timp ce grupul Renault a afişat o marjă operaţională de 3,3%.
„Logan este foarte profitabil pentru grupul Renault. Logan a tras Renault în sus, în 2007“, a precizat Ghosn, care a explicat că dezvoltarea modelului lansat în urmă cu patru ani pe platforma de la Piteşti nu se face doar în volum, ci şi ca profitabilitate. Marja operaţională a gamei Logan s-a ridicat la 6%. „Anul 2007 a fost unul dificil“, a spus Carlos Ghos