Partea din spate, desenata in stilul Renault Vel Satis, ramane cel mai controversat element de stil la actuala generatie SEAT Toledo. Cum modelul nu a avut succesul scontat, noua generatie, a carei lansare este programata pentru anul viitor, vizeaza schimbari majore la spatele masinii.
Presa spaniola (foto) sustine ca noul Toledo va fi primul din segmentul compactelor SEAT care va avea un look diferit de cel de la Altea si Leon. Portbagajul va reveni la forma clasica, noul Toledo urmand sa beneficieze de platforma tehnica de la Golf VI si de noile motorizari Volkswagen FSI si TDI common rail. Caroseria va fi ceva mai lunga si mai joasa, renuntandu-se la actuala infatisare de monovolum. In general, noua tendinta a stilistilor SEAT este de alungire a formelor rotunjite, cel mai bun exemplu in acest sens fiind conceptul Tribu, un 4x4 care preia elemente de la Volkswagen Tiguan.
Planurile de viitor ale constructorului spaniol, care spera intr-o revenire in urmatorii ani, prevad lansarea noii generatii Ibiza, chiar in acest an, urmata de noul Toledo, in 2009. De asemenea, se mai afla in lucru o versiune Leon CC. Ar urma noua Alhambra si un SUV compact, in calcule fiind luat si un roadster, plecand de la conceptul Tango.
AutoNews.ro Partea din spate, desenata in stilul Renault Vel Satis, ramane cel mai controversat element de stil la actuala generatie SEAT Toledo. Cum modelul nu a avut succesul scontat, noua generatie, a carei lansare este programata pentru anul viitor, vizeaza schimbari majore la spatele masinii.
Presa spaniola (foto) sustine ca noul Toledo va fi primul din segmentul compactelor SEAT care va avea un look diferit de cel de la Altea si Leon. Portbagajul va reveni la forma clasica, noul Toledo urmand sa beneficieze de platforma tehnica de la Golf VI si de noile motorizari Volkswagen FSI si TDI common rail. Caroseri