Directorul executiv al grupului Daimler a anuntat ca uzina de ansamblare ce urmeaza a fi deschis intr-o tara din Europa de Est trebuie sa fie capabila sa produca peste 100.000 de unitati anual. Cel mai probabil, producatorul german cauta o solutie de a suplimenta productia viitoarelor generatii de A-Class si B-Class care fac parte dintr-un segment auto cu o crestere semnificativa. O astfel de declaratie demonstreaza ca grupul Daimler are planuri serioase pentru noua uzina. Luna tre
Directorul executiv al grupului Daimler a anuntat ca uzina de ansamblare ce urmeaza a fi deschis intr-o tara din Europa de Est trebuie sa fie capabila sa produca peste 100.000 de unitati anual.
Cel mai probabil, producatorul german cauta o solutie de a suplimenta productia viitoarelor generatii de A-Class si B-Class care fac parte dintr-un segment auto cu o crestere semnificativa.
O astfel de declaratie demonstreaza ca grupul Daimler are planuri serioase pentru noua uzina. Luna trecuta, surse apropiate grupului Daimler anuntau Automotive News Europe ca Polonia si Romania sunt cele mai probabile candidate pentru construirea noii uzine.
Ora de lucru pentru angajatii din industria auto germana s-a platit, in 2006, in medie cu 42,29 de euro, in timp ce in Polonia aceeasi ora costa 6 euro, iar in Romania cu 3,23 de euro.
Data: 15 februarie 2008
Sursa: Automotive News Europe