In cadrul rubricii Live Wall-Street de peste doua saptamani, Antonio Nitu, director general al agentiei de turism Aerotravel Lufthansa City Center, isi rezerva cateva ore pentru discutii cu cititorii Wall-Street. Tema de discutie va fi piata de turism si tendintele din 2008.
Antonio Nitu este unul dintre cei sapte membri alesi in International Advisory Board al Lufthansa City Center International pentru a reprezenta Europa de Est in cadrul forului decizional al organizatiei. De asemenea, Nitu face parte din comisia IATA din cadrul Asociatiei Nationale de Turism din Romania (ANAT).
Printre cele mai mari realizari ale directorului Aerotravel se numara plasarea companiei in primele trei pozitii ale topului agentiilor de turism la nivel national, deschiderea a sapte agentii de turism in Bucuresti (doua birouri), Brasov, Cluj, Oradea, Sibiu si Timisoara, 5 francize Lufthansa City Center si o franciza Business Plus Lufthansa City Center, dar si afilierea la Lufthansa City Center International, cea mai extinsa retea de agentii de turism din lume.
Lufthansa City Center International, cu sediul in Frankfurt, s-a infiintat in 1991 si este prezenta in 70 de tari din intreaga lume cu peste 580 de birouri, anul trecut inregistrand o cifra de afaceri de aproximativ 3,7 miliarde de euro.
Aerotravel s-a lansat ca o agentie de turism cu capital integral romanesc in 1998, in Bucuresti, extinzandu-se apoi in Cluj si Timisoara. Compania furnizeaza in prezent servicii si produse turistice in special pe segmentul corporate si servicii din zona MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions) si pachete leisure, lansand gama EuroCityBreaks. Anul trecut Aerotravel a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de euro.
Va invitam sa trimiteti pana joi, 21 februarie, intrebarile si subiectele de discutie pentru Antonio Nitu, care ne va raspunde i