Soseaua de Centura a Brailei a intrat, vara trecuta, in reparatii capitale si, deja, starea carosabilului este vizibil imbunatatita. Bucuria soferilor dureaza, insa, doar pina ajung in zona intersectiei cu Sos. Rimnicu Sarat. In jurul rondoului care marcheaza sensul giratoriu, drumarii n-au turnat ultimul strat de asfalt, astfel ca diferenta de nivel, de citiva centimetri, este destul de serios resimtita de rotile masinilor, mai ales cind viteza de rulare este mare. "Treaba tipic romaneasca! De ce n-or fi terminat de asfaltat si aici, ca e vorba doar de citeva zeci de metri patrati?!", se intreaba soferii care isi vad suspensiile puse in pericol de pragul de pe sosea. Situatia dureaza de citeva luni si, din pacate, vor mai trece multe saptamini pina cind carosabilul va fi nivelat corespunzator. "Lucrarile au fost oprite cind s-a racit vremea. Abia dupa ce temperatura exterioara va fi mai mare de 15 grade, ziua, si 5 grade, noaptea, se poate turna stratul de uzura pe partea carosabila", ne-a explicat Doinita Corban, seful Sectiei Drumuri Nationale Braila. Aceasta ne-a mai informat ca lucrarea inca se mai afla in termenul de executie si ca, imediat ce vremea o va permite, drumarii se vor intoarce la lucru.
Modernizarea Soselei de Centura este finantata cu fonduri externe, iar executantul este firma "Vega 93" Galati.
Soseaua de Centura a Brailei a intrat, vara trecuta, in reparatii capitale si, deja, starea carosabilului este vizibil imbunatatita. Bucuria soferilor dureaza, insa, doar pina ajung in zona intersectiei cu Sos. Rimnicu Sarat. In jurul rondoului care marcheaza sensul giratoriu, drumarii n-au turnat ultimul strat de asfalt, astfel ca diferenta de nivel, de citiva centimetri, este destul de serios resimtita de rotile masinilor, mai ales cind viteza de rulare este mare. "Treaba tipic romaneasca! De ce n-or fi terminat de asfaltat si aici, ca e