Sunt preferaţi cei care au lucrat pe vase de croazieră, pentru că sunt deja formaţi. Se caută oameni empatici şi care-şi iubesc meseria. Sursa: Felicia Niculae Trăistariu
Pentru hotelul de cinci stele Radisson Sas, care se va deschide în Bucureşti, pe Calea Victoriei 63-81, la începutul lui aprilie, sunt scoase la concurs 400 de posturi. Până la sfârşitul lunii martie, echipa trebuie să fie completă. Se caută în special persoane care ştiu să relaţioneze, cărora le place să lucreze cu oamenii.
Sunt disponibile foarte multe posturi de cameriste, bucătari, ospătari, recepţioneri, chelneri, barmani. De asemenea, se recrutează şi oameni pentru departamentele marketing, contabilitate, IT, vânzări.
Ca să lucrezi la hotelul prezentat ca cel mai mare din Europa de Est, trebuie să ştii să vorbeşti engleza şi, foarte important, să ai o atitudine de tipul „eu pot“. Recrutorii vor oameni care să nu spună „nu ştiu“ ori „nu vreau“. De aceea preferă, la angajare, oameni care au lucrat pe vase de croazieră. „Ei au fost angajaţi ai unor companii foarte mari, care au investit foarte mult în formarea lor profesională, în traininguri şi au învăţat deja să se poarte cu clienţii“, spune Mihaela Forgaciu, directorul de resurse umane al Radisson Sas Hotel Bucureşti.
Cum se deruleazăinterviurile
În cazul posturilor de masă (cameriste, bucătari, chelneriţe) se procedează la un aşa-numit „panel interview“. Practic, recrutarea se face „în grup“. Sunt chemaţi câte zece candidaţi şi puşi să răspundă, în scris, la câteva întrebări.
„De exemplu, te întreb ce ştii despre Radisson Sas. Dacă ştii ceva, înseamnă că te-a interesat, că te-ai pregătit puţin şi că nu-ţi e indiferent unde lucrezi“, spune Mihaela Forgaciu.
În cadrul discuţiei cu recrutorul, s-ar putea ca acesta să fie interesat şi de ce contează cel m