Royal Philips Electronics a anuntat obtinerea unei cresteri de 33% in vanzarea produselor ecologice in 2007, conform celui de-al zecelea raport anual privind programul de dezvoltare durabila. Toate cele trei segmente ale activitatii companiei Philips – Sanatate, Iluminare si Lifestyle – au realizat cresteri semnificative ale vanzarilor de produse ecologice in 2007, insumand venituri de pana la 5,3 miliarde de euro, in crestere fata de cele 4 miliarde inregistrate in 2006.
Royal Philips Electronics a anuntat obtinerea unei cresteri de 33% in vanzarea produselor ecologice in 2007, conform celui de-al zecelea raport anual privind programul de dezvoltare durabila.
Toate cele trei segmente ale activitatii companiei Philips – Sanatate, Iluminare si Lifestyle – au realizat cresteri semnificative ale vanzarilor de produse ecologice in 2007, insumand venituri de pana la 5,3 miliarde de euro, in crestere fata de cele 4 miliarde inregistrate in 2006.
In septembrie 2007, Philips a facut public programul EcoVision 4, prin care anunta obiectivul dublarii veniturilor obtinute din produse ecologice, pana la atingerea procentului de 30% din totalul veniturilor realizate, in urmatorii 5 ani. Rezultatele obtinute in anul 2007 confirma angajamentul Philips, echivaland 20% din totalul vanzarilor realizate de companie in anul 2007, fata de cele 15% realizate in anul precedent.
Philips a continuat dezvoltarea segmentului solutiilor eficiente de iluminare, inregistrand o crestere de 17% a surselor economice. Cea mai mare crestere a fost inregistrata pe piata produselor de iluminare pentru uz domestic, aceasta fiind urmata de sectorul retail sau de cel al iluminarii stradale, precum si de sistemele tip LED. Sistemul de iluminare stradala CosmoPolis, spre exemplu, a fost instalat in mai mu