Comisia Europeana intentioneaza sa introduca noi reguli pentru publicitatea la autoturisme, obligand producatorii auto sa ofere informatii pe materialele publicitare tiparite despre consumul masinii.
Vestea privind noile reguli, care ar putea fi facute publice pana la sfarsitul anului, a provocat nemultumire atat in randul producatorilor auto, cat si in industria publicitatii. "Astfel de reguli ne-ar limita enorm libertatea de a face publicitate", a declarat seful Departamentului de marketing al Volkswagen AG, Jochen Sengpiehl.
Pentru a evita noile obligatii, industria auto ar putea sa se concentreze mai mult pe publicitate online, pe sponsorizari si pe organizarea de diverse evenimente. Publicitatea auto aduce 10% din veniturile din publicitate ale mass-media tiparite din Germania. Comisia Europeana intentioneaza sa introduca noi reguli pentru publicitatea la autoturisme, obligand producatorii auto sa ofere informatii pe materialele publicitare tiparite despre consumul masinii.
Vestea privind noile reguli, care ar putea fi facute publice pana la sfarsitul anului, a provocat nemultumire atat in randul producatorilor auto, cat si in industria publicitatii. "Astfel de reguli ne-ar limita enorm libertatea de a face publicitate", a declarat seful Departamentului de marketing al Volkswagen AG, Jochen Sengpiehl.
Pentru a evita noile obligatii, industria auto ar putea sa se concentreze mai mult pe publicitate online, pe sponsorizari si pe organizarea de diverse evenimente. Publicitatea auto aduce 10% din veniturile din publicitate ale mass-media tiparite din Germania.