La inceputul lunii martie, cu ocazia Salonului de la Geneva, Rolls-Royce va lansa oficial Phantom Coupe, noul model urmand sa intre in productie incepand din vara, la fabrica de la Goodwood. Fata de Drophead Coupe, consumul motorului V12 de 6.75 litri (453 CP si 720 Nm) este mai mic cu 25%.
Agil, rapid si silentios, noul Phantom Coupe ofera un confort deosebit si o arhitectura care asigura acces facil, chiar si pentru pasagerii de pe bancheta din spate.
In acelasi timp, solutia constructiva folosita la montanti contribuie la estetica automobilului si asigura cea mai rigida caroserie realizata pana cum de Rolls-Royce (aluminiul, folosit la numeroase componente, a scazut considerabil greutatea totala). Structura caroseriei este asamblata manual si necesita nu mai putin de 130 m de sudura.
Stalpul A si capota cu finisaj metalic, prezentate pentru prima data la conceptul 100EX, sunt disponibile si la Coupe. Accesul la portbagaj (capacitate de 395 litri) este si el foarte comod, gratie capotei impartite in doua segmente. Nou Phantom Coupe ar trebui sa contribuie la trendul crescator al vanzarilor Roll-Royce, care anul trecut au inregistrat un salt de 25%, comparativ cu 2006.
AutoNews La inceputul lunii martie, cu ocazia Salonului de la Geneva, Rolls-Royce va lansa oficial Phantom Coupe, noul model urmand sa intre in productie incepand din vara, la fabrica de la Goodwood. Fata de Drophead Coupe, consumul motorului V12 de 6.75 litri (453 CP si 720 Nm) este mai mic cu 25%.
Agil, rapid si silentios, noul Phantom Coupe ofera un confort deosebit si o arhitectura care asigura acces facil, chiar si pentru pasagerii de pe bancheta din spate.
In acelasi timp, solutia constructiva folosita la montanti contribuie la estetica automobilului si asigura cea mai rigida caroserie realizata pana cum de Rolls-Royce (alumi