Cel mai mare magazin online din Romania, eMAG, isi va muta in acest an showroom-ul situat in prezent in complexul Sema Park din Bucuresti in vederea extinderii spatiului de expunere de cinci ori, la aproximativ 1.500 de metri patrati.
"Am decis ca este de dorit relocarea showroom-ului eMAG din nevoia de spatiu mai mare. Dorim sa formam o imagine mai buna si, in acelasi timp, sa avem spatiul necesar punerii in aplicare a unor proiecte noi", a declarat pentru ZF Radu Apostolescu, director de divizie de brand si manager general al eMAG.
Suprafata actuala a showroom-ului este de 320 mp. In showroom sunt expuse o parte din produsele comercializate de eMAG.
Apostolescu a precizat ca se afla in negocieri avansate pentru contractarea spatiului ce va servi drept showroom, cu o suprafata de aproximativ 1.500 de metri patrati.
"Pe langa spatii clasice de expunere, dorim crearea unui concept nou de showroom cu mai multe functiuni, unele in premiera in Romania. Obiectivul principal este de a crea legaturi mai stranse intre showroom-ul eMAG si comunitatea online", a precizat Apostolescu.
El spune ca relocarea spatiului de expunere va fi demarata incepand cu luna aprilie a acestui an, urmand ca toate functionalitatile noi sa fie dezvoltate in mai multe etape, pana la sfarsitul lui 2008.
De asemenea, odata cu mutarea birourilor si a showroom-ului, eMAG isi va transfera si spatiul de depozitare care sustine activitatile magazinului online si ale spatiului de expunere. Noul spatiu de depozitare va avea o suprafata de aproximativ 3.000 de metri patrati, dublu fata de suprafata actuala.
Odata cu aceasta relocare a operatiunilor, showroom-ul, birourile si depozitul vor functiona in trei locatii distincte, pana in prezent acestea fiind situate in aceeasi cladire.
Decizia eMAG de relocare a showroom-ului si implicit a spatiului de depozi