Felix Tataru, presedintele agentiei GMP si al IAA Romania, vorbeste intr-un interviu acordat HotNews.ro despre cum a decis sa tina o oarecare distanta fata de politica, ramanand totusi aproape de Traian Basescu, alaturi de care lucreaza din 2000. Prevede ca "nebunia blogging-ului" va juca un rol foarte important in anii electorali 2008 si 2009 si ca mai e putin pana cand Internetul va deveni un fenomen de masa. Si ii deplange pe cei care se zbat acum sa ajunga repede "senior nustiucum" prin agentii, doar pentru a zbura, la un moment dat, din industrie.
Pe scurt:
"Pentru ca vin alegerile locale, exista tot felul de oferte, de peste tot, din tara, de la tot felul de partide, pentru campania electorala. Dar cred ca voi fi foarte selectiv...""Cred ca nebunia bloggingului isi va spune foarte puternic cuvantul anul acesta si la anul""Nu sunt suficiente site-uri de continut in Romania""Calupurile sunt pline, sunt o groaza de televiziuni de divizie B despre care nici nu ne gandeam ca vor fi oversold"La Adunarea Generala a IAA de joi "vom anunta o petrecere pe care vrem noi o vrem anuala. Vom da premii de excelenta pentru 2007""In Romania sunt account directori care au 26 de ani, in Vest sub 40 nu are cum sa ajunga nimeni in asemenea pozitii. Noi nu avem, la nivel de piata, pensionari"
Rep: Anul 2008 promite numeroase schimbari in zona publicitatii - clienti, organizarea industriei, evolutia media. Felix Tataru si GMP dau la randul lor semne de schimbare, din perspectiva asocierii lor incepand din 2000 cu lumea si comunicarea politica. Recent spuneati ca dupa campania electorala din toamna 2007 luati in considerare sa renuntati la conturile electorale. Va mai bat astfel de ganduri?
Felix Tataru - GMP
Felix Tataru: presedinte GMP, IAA Romania
GMP: Infiintata 1998; Lansata 2000 - prin campania lui Traian Basescu la Primarie @N