In 2007, Volkswagen a vandut clientilor din toata lumea aproximativ 1,16 milioane de automobile din „familia” Golf: hatchback, Variant, Plus sau Jetta. Cifra este in crestere de 8,2 procente fata de anul anterior. Versiunea hatchback a modelului Golf a ramas cel mai bine vandut model al mãrcii Volkswagen cu 586.100 de unitati livrate clientilor cu o crestere de 5,5 procente.
„Modelul Golf nu se adreseaza unei singure paturi sociale si ofera o calitate de varf, deci este ideal pentru orice grup tinta. Mai mult, faptul ca isi conserva in timp valoarea extrem de bine, ramane un factor foarte atractiv”, a comentat Detlef Wittig, vice-presedintele executiv de Vanzari si Marketing al Grupului Volkswagen.
Golf-ul a avut o contributie cruciala la vanzarile marcii Volkswagen care au depasit in 2007 3,66 milioane de automobile in toatã lumea.
In Europa, Volkswagen a livrat 420.000 de unitati, cu 2,8 procente mai mult decat anul anterior. Aceasta a fost, in parte, atribuita cresterii mari inregistrate de pietele din Europa Centrala si de Est, cum ar fi România (+67,4 procente, 5.400 automobile), Rusia (+76,5 procente, 4.500 unitãþi) si Polonia (+45,1 procente, 4.500 automobile).
StiriAuto In 2007, Volkswagen a vandut clientilor din toata lumea aproximativ 1,16 milioane de automobile din „familia” Golf: hatchback, Variant, Plus sau Jetta. Cifra este in crestere de 8,2 procente fata de anul anterior. Versiunea hatchback a modelului Golf a ramas cel mai bine vandut model al mãrcii Volkswagen cu 586.100 de unitati livrate clientilor cu o crestere de 5,5 procente.
„Modelul Golf nu se adreseaza unei singure paturi sociale si ofera o calitate de varf, deci este ideal pentru orice grup tinta. Mai mult, faptul ca isi conserva in timp valoarea extrem de bine, ramane un factor foarte atractiv”, a comentat Detlef Wittig, vice-presedint