Tulcenii au putut cumpara, marti, doua ziare cu acelasi nume, ca urmare a faptului ca managerii cotidianului local "Obiectiv" au achizitionat dreptul de utilizare a marcii ziarului "Delta", transmite corespondentul ROMPRES. Cotidianul "Obiectiv" are, incepand de marti, un nou supliment gratuit de publicitate intitulat "Delta", sub acelasi nume fiind gasita la chioscurile de ziare din Tulcea si publicatia ce apare in municipiu de dinainte de 1989. Intr-un comunicat publicat de cotidianul "Obiectiv", se mentioneaza ca, la inceputul acestei luni, directorul acestui ziar, Dan Draniceanu, a cumparat firma Bompress SRL Tulcea, detinatoarea marcii "Delta", motiv pentru care a solicitat conducerii cotidianului "Delta" sa nu mai foloseasca acest nume. "Refuzul SC Delta SA de a-si schimba sigla va face obiectul tuturor demersurilor legale care sunt necesare pentru a-l obliga pe parat sa se conformeze unei stari de drept", se mentioneaza in comunicatul semnat de directorul publicatiei "Obiectiv", Dan Draniceanu. In acelasi timp, conducerea cotidianului "Delta" s-a aratat nemultumita din cauza ca numele ziarului, care nu a fost inregistrat la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, este utilizat de colegii de breasla si intentioneaza sa recurga la sprijinul instantei de judecata pentru clarificarea situatiei. Ziarul "Delta" este cel mai vechi cotidian din Tulcea, in timp ce "Obiectiv" a implinit la finele saptamanii trecute sapte ani de existenta. Scris de: {autor}ROMPRES{/autor} Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Tulcenii au putut cumpara, marti, doua ziare cu acelasi nume, ca urmare a faptului ca managerii cotidia