Publicaţiile de business din România urmează tendinţa generală de scădere a audienţei presei scrise. Noii clienţi de publicitate susţin afacerile editorilor de presă cu profil economic. Conform celui mai recent val de cercetări al Studiului Naţional de Audienţă (SNA), pentru perioada octombrie 2006 - octombrie 2007, numărul total al cititorilor de presă economică şi financiară este de 714.000 de persoane, în creştere uşoară faţă de precedenta raportare (709.000 d
Publicaţiile de business din România urmează tendinţa generală de scădere a audienţei presei scrise. Noii clienţi de publicitate susţin afacerile editorilor de presă cu profil economic.
Conform celui mai recent val de cercetări al Studiului Naţional de Audienţă (SNA), pentru perioada octombrie 2006 - octombrie 2007, numărul total al cititorilor de presă economică şi financiară este de 714.000 de persoane, în creştere uşoară faţă de precedenta raportare (709.000 de persoane în lunile iulie 2006 - iulie 2007). Cu toate acestea, majoritatea titlurilor de business înregistrează fie scăderi de audienţă, fie se menţin la un nivel constant, o tendinţă înregistrată de altminteri la nivelul întregii pieţe.
Capital a rămas liderul de audienţă al presei economice şi financiare, înregistrând o medie de 280.000 de cititori pe ediţie; faţă de raportarea anterioară a SNA, Capital a pierdut, în acord cu tendinţa generală de scădere a pieţei, 13.000 de cititori. Principalul competitor, Săptămâna Financiară (publicaţie a trustului Intact), a înregistrat o medie de 229.000 de cititori pe ediţie, la acelaşi nivel cu precedenta raportare a SNA.
Doar şase titluri de publicaţii economice şi financiare sunt auditate în prezent de SNA, dintre care două, Ziarul Financiar şi Curierul Naţional, sunt cotidiene. Pentru titluri ca Busi