Concernul german Daimler, care intentioneaza sa intre pe piata romaneasca, ar putea concura cu Automobile Dacia, companie detinuta de Renault, pentru fosta fabrica de vehicule de teren ARO Campulung, au declarat pentru Business Standard surse din industria auto.
“Locatia ARO este relativ apropiata atat de platforma industriala de la Dacia cat si de concentrarile de producatori de subansamble din Transilvania, dintre care multi lucreaza pentru Mercedes. In plus are avantajul ca dispune de o suprafata mare si compacta de teren dar si dezavantajul ca spatiul este ocupat de cladiri care pot cu greu sa fie integrate intr-un flux de productie modern”, au mai spus sursele citate.
Printre companiile care furnizeaza repere pentru constructorul german se numara Marquardt Schaltsysteme, care produce la Sibiu sisteme electromecanice si electrice, Benteler - sisteme de evacuare si componente pentru motor, la Slatina, Star Transmission, care realizeaza roti dintate pentru cutii de viteze, Continental, furnizor de anvelope cu o fabrica la Timisoara sau Hella Lighting, producator de sisteme de iluminat, in acelasi oras.
Integral in Business Standard Concernul german Daimler, care intentioneaza sa intre pe piata romaneasca, ar putea concura cu Automobile Dacia, companie detinuta de Renault, pentru fosta fabrica de vehicule de teren ARO Campulung, au declarat pentru Business Standard surse din industria auto.
“Locatia ARO este relativ apropiata atat de platforma industriala de la Dacia cat si de concentrarile de producatori de subansamble din Transilvania, dintre care multi lucreaza pentru Mercedes. In plus are avantajul ca dispune de o suprafata mare si compacta de teren dar si dezavantajul ca spatiul este ocupat de cladiri care pot cu greu sa fie integrate intr-un flux de productie modern”, au mai spus sursele citate.
Printre compan