Agora, cel mai mare publisher din Polonia, a raportat o crestere a profitului de 72% in trimestrul patru, situata insa sub nivelul preconizat de analisti, scrie Bloomberg. Profitul net al companiei a crescut de la 15,4 milioane de zloti (4,29 milioane de euro), nivel inregistrat in urma cu un an, la 26,5 milioane de zloti (7,39 milioane de euro). Cheltuielile de marketing pentru promovarea principalului ziar al Agora, Gazeta Wyborcza, au crescut in 2007 cu 52%. Vanzarile Agora pentru trimestru patru au crescut cu 18%, atingand nivelul de 352,4 milioane de zloti (98,30 de milioane de euro). Piata de advertising din Polonia va inregistra anul acesta o crestere de 4%, publicitatea outdoor o crestere de 10%, iar cea radio o crestere de 8%. Compania mai preconizeaza o crestere a cheltuielilor cu inca 35 de milioane de zloti (9,76 milioane de euro) pentru recompense non-financiare acordate angajatilor. Agora a mai anuntat ca intentioneaza ca in urmatorii trei ani sa reduca ponderea veniturilor provenite din publicarea de ziare, care in momentul de fata se ridica la 50% din totalul veniturilor. Compania a anuntat ca va cheltui aproximativ 760 de milioane de zloti (211,9 milioane de euro) pentru extinderea operatiunilor si ca de asemenea in viitorul apropiat ar putea emite noi actiuni pe bursa. Agora, cel mai mare publisher din Polonia, a raportat o crestere a profitului de 72% in trimestrul patru, situata insa sub nivelul preconizat de analisti, scrie Bloomberg. Profitul net al companiei a crescut de la 15,4 milioane de zloti (4,29 milioane de euro), nivel inregistrat in urma cu un an, la 26,5 milioane de zloti (7,39 milioane de euro). Cheltuielile de marketing pentru promovarea principalului ziar al Agora, Gazeta Wyborcza, au crescut in 2007 cu 52%. Vanzarile Agora pentru trimestru patru au crescut cu 18%, atingand nivelul de 352,4 milioane de zloti (98,30 de milio