Marca franceză pune accentul pe confort şi eleganţă, în timp ce modelul german atrage prin sportivitate şi dinamism . De foarte mult timp, în clasa maşinilor premium constructorii germani Marca franceză pune accentul pe confort şi eleganţă, în timp ce modelul german atrage prin sportivitate şi dinamism .
De foarte mult timp, în clasa maşinilor premium constructorii germani fac legea. De ceva vreme au început să "scoată capul în lume" şi producătorii francezi. Chiar dacă tehnologic nu sunt la nivelul produselor nemţeşti, modelele fabricate în Hexagon reuşesc să atragă prin design avangardist şi dotări multiple.
Sunt foarte multe lucruri de admirat la francezi, şi aş putea începe prin a menţiona trenurile de mare viteză, TGV, unitatea de care dau dovadă atunci când intră în grevă sau celebrele baghete. Totuşi, parcă niciodată nu am simţit nevoia să admirăm automobilele franţuzeşti.
Conform sondajelor şi specialiştilor, 75% din dumneavoastră nu veţi alege un C6 pentru că vă simţiţi mai mult decât confortabil într-un BMW, Mercedes ori Audi. Aceleaşi sondaje arată că nici restul de 25% nu vor înclina balanţa în favoarea C6 pentru că sunt posesori de Jaguar, Volvo ori Saab.
Deci, cam ce rămâne? Fix zero procente de potenţiali clienţi pentru modele precum Citroën C6. Cei de la firma din Hexagon puteau să construiască un model care să reuşească să atragă omul de rând, dar şi directorul de bancă, însă au ales un altfel de design, ceea ce este cât se poate de "franţuzesc".
Individualismul, mai important decât popularitatea
Să fii individualist este mult mai important decât să fii popular, pare că au gândit cei de la Citroën. Să zicem că nu cumpăraţi acestă maşină, deci nu sunteţi interesat de rezultatele unui eventual drive-test. Nimic mai greşit, pentru că aveţi nevoie să aflaţi ce anume veţi pierde în cazul în care vă