Sute de abonaţi iau zilnic cu asalt ghişeele SC CEZ Vânzare SA Slatina, nemulţumiţi de sumele uriaşe pe care le plătesc lunar. Oamenii susţin că s-au săturat de erorile din sistemul de facturare şi spun că privatizarea furnizorului de energie electrică le-a adus numai necazuri. Problema modalităţii de facturare a CEZ în zona Olteniei este mai veche. La numai două săpămâni de la implementarea noului sistem de citire a contoarelor, în aprilie 2007, sute de clienţi care achitaseră facturile au primit somaţii că vor fi debranşaţi pentru neplată. Atunci, reprezentanţii societăţii CEZ au dat vina, potrivit unor surse, pe BRD Societe Generale. Deşi a trecut aproape un an, nemulţumirile în rândul clienţilor persistă, facturarea consumului estimat fiind considerată ineficientă.
Modernizările au adus scandal Fenomenul facturilor duble pe care mulţi abonaţi le-au plătit deja, de teamă să nu fie debranşaţi, a luat amploare. În fiecare zi, oamenii stau la coadă la ghişeele de relaţii cu publicul, în speranţa că vor rezolva problema. Puţini sunt însă cei care pleacă de acolo lămuriţi. „Acum două luni am primit două facturi. Am venit aici să întreb şi mi-au spus că una dintre ele este de la regularizarea consumului. Am plătit şi am înţeles situaţia. Acum m-am trezit cu alte două facturi, în total 900.000. Nu plătesc decât una din ele, pentru că, despre cealaltă, nici angajaţii lor nu au ştiut să îmi dea detalii. Aceste modernizări au adus mai mult balamuc“, a spus un abonat. Cei mai mulţi abonaţi aveau aceleaşi nemulţumiri, toţi fiind de părere că vechiul sistem, cu casierii de teren, era eficient. „Cu privatizarea asta şi-au bătut joc de oameni. Profită că nu avem cum să renunţăm la serviciile lor şi ne încarcă facturile. Numai neplăceri şi greşeli au făcut de când s-au modernizat“, a spus o pensionară.
Revoltă şi în rândul autorităţilor Revoltate de situaţia creată