» Vesti bune pentru soferii bucuresteni.
Peste un an si doua luni, ambuteiajele care se formeaza constant la intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii vor lua sfarsit.
» Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale va demara in a doua decada a lunii aprilie lucrarile de constructie a pasajului, estimate sa dureze 12 luni.
Dupa ani de zile in care traficul a fost – si este inca – o piatra de incercare pentru orice sofer care se incumeta sa parcurga intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii si str. Ion Ionescu de la Brad, cosmarul se va termina peste aproximativ un an de zile. Este vorba de luna aprilie a anului 2009, cand vor expira cele 12 luni dedicate lucrarilor de constructie la pasajul subteran Baneasa si care au fost planificate sa inceapa in a doua decada a lunii aprilie 2008. "Este vorba despre un pasaj denivelat inferior, a carui realizare va conduce la o fluidizare de pana la 100 la suta a traficului rutier in zona respectiva. Pentru realizarea acestui obiectiv important pentru zona de nord a Capitalei, intersectia DN1 cu Bd. Aerogarii si Bd. Ion Ionescu de la Brad va fi amenajata sub forma unei intersectii la nivel, cu sens giratoriu, toate directiile de iesire din intersectie fiind prevazute cu trei benzi de viraje. In plus, proiectul prevede si realizarea a cate doua bretele laterale pasajului subteran, cu suplimentare in zona de intrare in intersectie pe DN1 –sensul catre Ploiesti – cu inca o banda de acces pentru virajul la dreapta", ne-a declarat dl stefan Sebastian Szobotka, director de comunicare in cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
Traficul pe DN 1 nu va fi blocat
Proiectul tehnic aferent obiectivului de investitii este in prezent realizat in proportie de 100 la suta. Pasajul subteran va incepe la km 7±227, mai exact in zona intersectiei DN1 cu strazile Vacarescu si Dobrogean