Luni, 18 ianuarie, Dacia a demarat campania de promovare a noului Logan Pick-Up printr-un drive test complet la care a participat si .
Noul model ocupa un segment de nisa pe care vechiul papuc l-a lasat liber la iesirea din fabricatie. Avantajul noului model este ca dispune de forta de marketing a celor de la Renault, astel incat succesul pe pietele straine este asigurat, mai ales daca privim pozitia de monopol pe care o va ocupa Pick Up-ul.
Platforma tehnica a fost imprumutata de la versiunea MCV, din punct de vedere al greutatii noul Pick Up fiind mai usor in medie cu 100 kg, dar mai greu decat varianta sedan. La exterior, principalele modificari le regasim in a doua jumatate a caroseriei, acolo unde se pot observa o bena realizata din tabla rezistenta la coroziune, protectii din plastic ce pot suporta pana la 100 de kilograme si un prag profilat pe spoilerul spate, ce permite accesul in bena a unui muncitor cu o sarcina semnificativa.
va spune ce impresie a facut noua Dacia Pick-up echipei care a testat-o. Luni, 18 ianuarie, Dacia a demarat campania de promovare a noului Logan Pick-Up printr-un drive test complet la care a participat si .
Noul model ocupa un segment de nisa pe care vechiul papuc l-a lasat liber la iesirea din fabricatie. Avantajul noului model este ca dispune de forta de marketing a celor de la Renault, astel incat succesul pe pietele straine este asigurat, mai ales daca privim pozitia de monopol pe care o va ocupa Pick Up-ul.
Platforma tehnica a fost imprumutata de la versiunea MCV, din punct de vedere al greutatii noul Pick Up fiind mai usor in medie cu 100 kg, dar mai greu decat varianta sedan. La exterior, principalele modificari le regasim in a doua jumatate a caroseriei, acolo unde se pot observa o bena realizata din tabla rezistenta la coroziune, protectii din plastic ce pot suport