Liberalii si democratii au cheltuit cei mai multi bani la europarlamentarele din noiembrie 2007, cu balanta zero au iesit din campanie UDMR si PRM, iar PIN si Laszlo Tokes au ramas cu bani necheltuiti - sunt datele cuprinse in Raportul de venituri si cheltuieli privind campania electorala pentru alegerile privind Parlamentul European, publicat in Monitorul Oficial.
Astfel, PNL a cheltuit in total 6.070.222 lei, avand venituri de 3.050.760 lei si terminand campania electoralacu un minus financiar de 3.019.462 lei. Cea mai mare parte a cheltuielilor s-au indreptat catre servicii (3.061.941 lei), tiparituri si alte materiale promotionale (1.080.237 lei), publicitate stradala (817.643 lei) si publicitate in presa, radio si televiziune (459.842 lei).
PD a cheltuit in total 6.057.567 lei, avand venituri de 3.158.634 lei si incheind campania cu un minus financiar de 2.898.933 lei. Majoritatea cheltuielilor s-au indreptat catre publicitatea in presa, radio si televiziune (2.573.696 lei), tiparituri si alte materiale promotionale (1.858.883 lei) si publicitate stradala (1.283.507 lei).
PSD a cheltuit 4.211.004, 96 lei, avand venituri de 3.146.986,89 lei si un rezultat financiar cu un minus de 1.064.018,07 lei. Social-democratii au dat si ei cei mai multi bani pe publicitatea in presa, radio si televiziune (1.893.173,33 lei), tiparituri si alte materiale promotionale (955.339,71 lei) si publicitate stradala (529.662,98 lei).
PLD a cheltuit, in aceeasi campanie, 1.028.904,13 lei, avand venituri de 791.303,38 lei si incheind astfel campania cu un minus de 237.600,75 lei. Cu minus au incheiat campania pentru europarlamentare si PNG (-200.624,82 lei), care a avut venituri de 1.525.219,59 lei si a cheltuit 1.725.844,72 lei, si PC (-1.251.907,21 lei), cu venituri de 783.993,71 lei si cheltuieli de 2.035.900,92 lei.
Cu balant