Merlin observa pe blogul sau ca TVR1 are in program 55 de minute de teleshoping pe zi si se intreaba la ce foloseseste o televiziune publica cu teleshoping.
Am dat din pura intamplare peste un post tv care se numeste TVR1, nu stiu daca-l mai stiti. E un post al televiziunii nationale. Nu, nu National TV; TVR 1 e cu totul altceva, nu le incurcati. (National TV este este cel cu reclama la Apa Minune sau cam asa ceva, iar TVR1 este cel cu Andreea Marin, Surprize-surprize) TVR1 este un post la care platim abonament. E ca un fel de pay tv, dar cu reclame. Inainte mai dadeau si fotbal, deci se merita un pic.
De ce platim acest abonament? Pentru ca TVR1 educa. Nu stiu, nu ma uit, dar s-ar putea sa aiba si niste cursuri din alea cum dadea TVRM sau poate e vorba de altceva.
Dar TVR1 are si rubrica de teleshopping. 15 minute pe zi. Deci platim ca sa vedem teleshopping?
Tot asa, din pura intamplare, am dat pe TVR1, tocmai cand era discursul lui Tadici pe Realitatea TV si pe Antena3. Pe TVR era o reclama la bere.
Lasand la o parte faptul ca reclamele la bauturi alcoolice n-ar trebui sa fie date asa de dimineata pe postul national, poate ar trebui sa vedem cam care e viziunea televiziunii nationale despre informatii de interes public.
Cat am scris acest post televizorul a mers tot pe TVR1.
A fost un buletin de stiri la ora 17 00. Inainte au fost cam 5 minute cu o emisiune, ceva cu Ilie Nastase, pe vremuri. Emisiunea asta a inceput cu reclama la URSUS si s-a sfarsit tot asa, deci mi se pare ca e corect sa afirm ca toate cele cinci minute au fost de fapt consumate pentru a asocia imaginea berii cu tenisul. Au urmat cateva clipuri publicitare dupa care a inceput jurnalul de stiri. A durat 5 minute. Dupa aceea iar calupuri de reclama vreo 10 minute.
Prin urmare, ma simt indreptatit sa solicit ajutoare de la buget pentru berea Ursus si subven