Ritmul de crestere anuala a pietei poloneze de publicitate online este, potrivit unei analize publicate de regia AdEvolution, de circa 50%.
Alte estimari (Jupiter & Group M) situeaza, insa, piata publicitatii online din Polonia la 72 milioane de euro in 2007, ea clasandu-se, in ambele cazuri, pe locul doi, dupa piata din Cehia, care, potrivit Jupiter & Group M, s-ar fi situat, in 2007, la 89 milioane de euro.
Cu toate acestea, Val Voicu, directorul AdEvolution, s-a aratat sceptic in ceea ce priveste plasarea Cehiei pe primul loc in topul pietelor de publicitate online din Europa Centrala si de Est, el spunand ca acest loc ar trebui sa revina Poloniei.
In Ungaria, publicitatea online a ajuns la 39 milioane, potrivit estimarilor Jupiter & Group M. In ceea ce priveste piata romaneasca de publicitate online, aceasta a fost estimata, in 2007, la 9,2 milioane de euro, cresterea anuala fiind, insa, de aproape 100%. In 2008, incasarile din publicitatea online pentru Romania sunt estimate la aproximativ 16 milioane de euro.
Publicitatea online din Bulgaria a inregistrat o rata de crestere anuala de 60%, ajungand, anul trecut, la sase milioane de euro, iar in 2008 se preconizeaza ca aceasta va atinge noua milioane de euro, conform studiului companiei locale de internet Investor.bg.
Clasamentul continua cu Estonia, care a atins, in 2007, o valoare a publicitatii online de 5,4 milioane, Lituania - cu 3,9, Letonia - cu trei milioane, si Croatia - cu 2,2 milioane de euro.
Integral in Business Standard Ritmul de crestere anuala a pietei poloneze de publicitate online este, potrivit unei analize publicate de regia AdEvolution, de circa 50%.
Alte estimari (Jupiter & Group M) situeaza, insa, piata publicitatii online din Polonia la 72 milioane de euro in 2007, ea clasandu-se, in ambele cazuri, pe locul doi, d