Costel, zidarul-cântăreţ ajuns erou naţional, e pe primul loc nu doar la emisiunea care l-a făcut celebru, dar şi la Romantica. Joi, 21 februarie, în intervalul în care a difuzat cea mai recentă ediţie din Hijos de Babel, postul a obţinut cele mai mari audienţe de la lansare şi până în prezent. Aproximativ 770.000 de români l-au urmărit pe Costel Busuioc cântând O sole mio.
Telespectatorii români au asigurat, cu ajutorul „vocii de aur a Banatului”, un rating de 1.4 rating şi 2.9 market share, în intervalul orar 21 -23.34. Postul de televiziune s-a situat în top 10 canale urmărite de telespectatoare în acest interval de timp.
La minutul 21.56, Romantica a înregistrat maximum de audienţă a slotului, 2.8 rating cu un market share de 5.4, fiind pe locul 5 în topul preferinţelor telespectatoarelor, după Pro TV, Acasă, Antena 1 şi Antena 3.
Românii au expediat şi 700 de mesaje, prin intermediul liniei speciale 9409 puse la dispoziţia tuturor celor care au un gând de încurajare pentru Costel. Toate aceste mesaje de suţinere îi vor fi trimise românului de departe prin echipa postului.
Costel Busuioc a cucerit cu vocea sa şi a cincea rundă a concursului de interpretare spaniol. Românul rămâne în fruntea clasamentului, cu un total de 28 de puncte. Dacă va câştiga, Costel se va alătura artiştilor reprezentanţi de faimoasa casă de discuri Sony BMG. (D.P.)
Costel, zidarul-cântăreţ ajuns erou naţional, e pe primul loc nu doar la emisiunea care l-a făcut celebru, dar şi la Romantica. Joi, 21 februarie, în intervalul în care a difuzat cea mai recentă ediţie din Hijos de Babel, postul a obţinut cele mai mari audienţe de la lansare şi până în prezent. Aproximativ 770.000 de români l-au urmărit pe Costel Busuioc cântând O sole mio.
Telespectatorii români au asigurat, cu ajutorul „vocii de aur a Banatului”, un rating de 1.4 rating şi 2.9 market share,