Sportivă şi masivă, CX-7 impresionează printr-un design de excepţie, care este principalul său argument în bătălia cu modelele concurente. DRIVE-TEST - Crossover japonez
Sportivă şi masivă, CX-7 impresionează printr-un design de excepţie, care este principalul său argument în bătălia cu modelele concurente.
Dacă faceţi parte din categoria celor care nu prea se dau în vânt după “struţo-cămilele” denumite generic crossovere, încercaţi şi Mazda CX-7.
SPORTIV. Fideli conceptului “zoom-zoom”, japonezii de la Mazda au dat o nouă lovitură de imagine cu CX-7. Cum poate fi altfel considerată această maşină, a cărei întreagă înfăţişare te captivează din prima secundă şi care pare să nu aibă vârstă? De fapt, CX-7 nu face altceva decât să respecte renumele mărcii în domeniu. Maşina are gardă mare la sol, linii sportive, ţevi de eşapament, în timp ce sub capotă se află un motor turbo de 2,3 litri pe benzină, care dezvoltă 260 CP şi poate urca sprinten până la 180 de kilometri.În regim urban, CX-7 înghite vâjâind aproximativ 18 litri la 100 de kilometri, în timp ce în afara oraşului valorile arată mai normal, undeva în jurul a 13 litri. Transmisia integrală este o plăcere la drum lung şi îşi face bine treaba în condiţii offroad, dar în oraş mai mult încurcă. Este limpede faptul că mediul pentru care constructorul japonez a gândit această maşină este unul extraurban, aici înregistrându-se performanţele sale cele mai bune. Concret, la drum întins Mazda CX-7 este o plăcere, cu precădere pentru cel de la volan.
Confort maxim
Dacă la exterior maşina stă excelent, interiorul e aproape la acelaşi nivel. Poziţia la volan se poate regla în toate direcţiile graţie unui dispozitiv electric, iar susţinerea laterală a pasagerilor din faţă este foarte bună. Probleme pot apărea dacă aceştia sunt persoane mai masive, deoarece pentru cei a