eStores.ro, platforma romaneasca de comert online care ofera magazine virtuale celor care vor sa investeasca intr-o afacere pe Internet, a plecat de la o investitie de 5.000 de euro si cu doi angajati, ambii programatori, a declarat, pentru Wall-Street, Oliviu Matei, coordonatorul echipei.
La eStores lucreaza, in prezent, 10 persoane, incluzad programatori, personal pentru suport tehnic, consultanti in comert electronic si consultanti in marketing online.
Ideea platformei de comert electronic a aparut in urma cu trei ani, dar a fost pusa in practica abia anul trecut, cand oamenii din spatele afacerii au constatat ca online-ul romanesc se dezvolta destul de repede, iar piata este pregatita pentru o astfel de oferta.
„Am inceput mai intai cu magazinul nostru online – mediaboom.ro. Pe masura ce am castigat experienta am luat in considerare dezvoltarea unei platforme care sa fie utilizata de toti cei interesati sa investeasca in acest domeniu. Filosofia noastra se bazeaza pe faptul ca un magazin online este o noua afacere pentru orice firma, iar un nou business presupune investitii mari la inceput, atunci cand veniturile sunt mici. Solutiile eStores sunt gandite in asa fel incat sa presupuna o investitie mica si constanta in timp”, a spus Oliviu Matei.
Investitia initiala in business-ul eStores s-a amortizat relativ repede, spune reprezentantul companiei, pe de o parte datorita nivelului pietei romanesti de comert electronic, estimata anul trecut la 100 de milioane de euro si preconizata la 250 de milioane de euro in 2008.
„Un alt factor a fost oferta redusa de astfel de servicii. Piata a fost extrem de receptiva la solutia noastra, iar primele contracte au fost incheiate imediat dupa lansarea oficiala”, a mai spus oficialul.
Oliviu Matei spune ca printr-o solutie eStores.ro investitia intr-un magazin electronic este redusa si se amort