In paralel cu lupta pentru titlu din Liga 1, pe piata cotidianelor de sport se desfasoara o confruntare extrem de interesanta: noul ProSport, revenit in curtea Publimedia, incearca sa detroneze Gazeta Sporturilor din postura de lider al presei sportive. Am lucrat aproape 5 ani in echipa GSP si va pot spune 3 dintre atuurile Gazetei care vor face extrem de dificila misiunea ProSport.
Doua dintre acestea sunt extrem de vizibile. Cel de-al treilea este unul mai putin spectaculos, dar, din punctul meu de vedere, foarte important in foarte multe situatii.
Atuul 1: Colaborarile cu alte televiziuni
In acest moment, cel putin 6 televiziuni promoveaza Gazeta Sporturilor in cadrul jurnalelor sportive sau in cadrul emisiunilor de analiza fotbalistica: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Realitatea TV, Kanal D, Telesport.
Astfel, daca deschizi televizorul duminica seara, dupa etapa, ii vei vedea pe Ovidiu Ioanitoaia moderand Recursul etapei (Antena 2), pe Vochin analizand meciuri la Fanatik Show (Telesport), pe Buzarin si Geambasu comentand meciurile la Ziua de Fotbal (Kanal D), respectiv Realitatea Sportiva (Realitatea TV).
Gasiti un singur ziar ale carui vedete se afla in acelasi timp, in prime time, la 4 televiziuni diferite. Si apoi spuneti-mi si mie ca sa nu mai cred ca aceasta performanta reprezinta un atuu unic.
Atuul 2: Brandul si brandurile
Gazeta Sporturilor si Ovidiu Ioanitoaia, Luminita Paul, Radu Cosasu, Alin Buzarin, Cristian Geambasu, Catalin Tolontan, Adrian Georgescu, Maria Andries, Andrei Vochin, Tudor Octavian, Andrei Niculescu, Decebal Radulescu, Traian Ungureanu, Emil Mierla, Radu Naum, Alin Fornade, Daniel Sendre... E suficient?
Atuul 3: Rapiditate, eficienta si prospetime
In acest sens, la Gazeta exista o antrenare intensa a rapiditatii muncii. Indiferent daca este pr