Grupul de analiza The Kelsey Group apreciaza, potrivit unui comunicat emis luni, ca publicitatea interactiva va fi principalul pilon de crestere pentru piata globala de publicitate in urmatorii cinci ani. Potrivit Kelsey, veniturile globale din publicitate interactiva vor creste de la 45 de miliarde de dolari in 2007 la 147 miliarde de dolari in 2012, cu o rata anuala de crestere de circa 23,4%. Alte doua studii argumenteaza in favoarea interactivului in fata publicitatii traditionale, din punct de vedere al eficientei si impactului asupra consumatorilor.
Informatia pe scurt:
Piata mondiala a publicitatii va creste de la circa 600 de miliarde de dolari in 2007 la aproximativ 707 miliarde in 2012Forrester Research: publicitatea TV si-a pierdut din eficienta pe parcursul ultimilor doi ani, in SUA87% dintre respondentii studiului Forrester spun ca vor cheltui mai mult pe publicitate web anul acestaStudiu 2CV: publicitatea interactiva are un impact mai mare asupra consumatorilor decat spoturile traditionale
The Kelsey Group apreciaza ca piata mondiala a publicitatii va creste de la circa 600 de miliarde de dolari in 2007 la aproximativ 707 miliarde de dolari in 2012, cu o rata anuala de crestere de 2,7%. "Felia" interactivului din totalul publicitatii globale va creste de la 7,4% in 2007 la 21% in 2012, afirma Kelsey Group.
Datele Kelsey completeaza o serie mai lunga de studii pe tema canalelor de distributie a publicitatii, anuntate in ultimele zile. Unul dintre acestea, citat de TVWeek.com, a fost realizat de Forrester Research/The Association of National Advertisers din SUA si arata ca marea majoritate a oamenilor de marketing din companiile americane sunt de parere ca publicitatea TV si-a pierdut din eficienta pe parcursul ultimilor doi ani.
TV: Este vremea experimentelor cu noi formate pentru noi sisteme
Studiul