Compania Nestle Romania, subsidiara producatorului elvetian din industria alimentara Nestle, si-a majorat vanzarile cu 30% anul trecut fata de 2006.
Compania si-a pastrat astfel rata de crestere inregistrata in primele trei trimestre ale anului trecut. "Ne-am depasit obiectivele de dezvoltare, obiectivele de marja, precum si obiectivele in ceea ce priveste profitul. Acest aspect este valabil pentru toate activitatile detinute de Nestle Romania, inclusiv diviziile de alimente pentru sugari si copii mici si cereale pentru mic dejun. Daca la acestea adaugam produsele pentru ingrijirea animalelor de companie si inghetata, operatiunile companiei Nestle Romania au reprezentat vanzari totale in valoare de peste o jumatate de miliard de lei (circa 150 mil. euro - n. red.)", a declarat Paul Nuber, directorul general al Nestle Romania.
Reprezentantii Nestle nu au oferit informatii privind profitul inregistrat in Romania in 2007, insa potrivit informatiilor Ministerului de Finante, producatorul elvetian avea o marja de profit net de 2% in 2006, dupa ce in urma cu un an raportase pierderi pe activitatile integrate in Nestle Romania.
La inceputul anului 2007, managerul estima o majorare cu 20% a afacerilor Nestle Romania (care nu includ divizia Nestle Purina - hrana pentru animale - si nici vanzarile de inghetata ale Nestle Ice Cream Romania). Acestea s-au ridicat la circa 90 mil. euro in anul 2006, cresterea fata de perioada anterioara fiind de 25%, potrivit datelor de la Ministerul de Finante. Evolutia afacerilor companiei vine pe fondul diversificarii portofoliului de produse pe majoritatea segmentelor pe care Nestle activeaza.
Categoriile de produse care au inregistrat cele mai mari cresteri la noua luni au fost alimentele pentru sugari si copii mici, cerealele si cafeaua pentru automate, potrivit datelor comunicate anterior de Nuber.
"Pen