Compania elvetiana din industria alimentara Nestle a inregistrat, in 2007, o crestere de aproximativ 30% a vanzarilor, pana la valoarea de aproximativ 150 de milioane de euro, depasind obiectivele initiale de dezvoltare, de marja si de profit, potrivit informatiilor emise de companie.
„Ne-am depasit obiectivele de dezvoltare, obiectivele de marja, precum si obiectivele in ceea ce priveste profitul. Acest aspect este valabil pentru toate activitatile detinute si oferite de Nestlé Romania, inclusiv diviziile de alimente pentru sugari si copii mici si cereale pentru mic dejun. Daca la acestea adaugam produsele pentru ingrijirea animalelor de companie si inghetata, operatiunile companiei Nestle Romania au reprezentat vanzari totale in valoare de peste o jumatate de miliard de lei”, a declarat Paul Nuber (foto), directorul general al companiei.
O contributie importanta in realizarea volumeler de vanzari a avut-o diversificarea si largirea portofoliului de produse Nestle pe majoritatea segmentelor, conform asteptarilor reprezentantilor companiei.
In 2007, compania a lansat o serie de produse din categoria bauturilor pe baza de cacao si cafea si din cea a concentratelor Maggi, la care s-au adaugat lansarile diviziilor de cereale pentru mic dejun si alimente pentru sugari si copii mici.
Pentru anul 2008, compania pregateste lansari de produse pe toate categoriile si, incepand cu 1 aprilie, produsele Ready-to-Drink de la Nescafe Express vor fi integrate operatiunilor companiei Nestle Romania.
In prezent, portofoliul Nestle Romania este format dintr-o gama larga si diversificata de produse, dintre care napolitanele JOE, specialitatile Nescafe 3in1, Nescafe 2in1 si mustarul Maggi sunt produse in Romania. In 2005, grupul Nestle a achizitionat compania greceasca Delta Ice Cream, produsele pentru Romania fiind fabrica in unitatea de productie de langa