Daca in urma cu un an jumatate presa britanica nega aparitia ulterioara a versiunii RS pentru coupe-ul TT, se pare ca spyshot-urile de alaturi confirma faptul ca Audi pregateste o surpriza intresanta la salonul elvetian.
Lipsa camuflajului remarca un spoiler redimensionat, precum si cele doua terminatii largi si ovale ale sistemului de evacuare.
Spre deosebire de TT, care vine cu patru tevi de esapament, varianta RS detine in plus un difuzor de aer realizat din fibra de carbon. Grila frontala pare neschimbata daca nu luam in considerare si farurile special montate pentru test.
Cat despre motorizare, cei de la worldcarfans, autorii fotografiilor, sustin ca noul RS va fi propulsat de 362 de cai, cu 90 mai mult decat varianta TT-S.
Stire preluata de pe site-ul Automarket.ro
Daca in urma cu un an jumatate presa britanica nega aparitia ulterioara a versiunii RS pentru coupe-ul TT, se pare ca spyshot-urile de alaturi confirma faptul ca Audi pregateste o surpriza intresanta la salonul elvetian.
Lipsa camuflajului remarca un spoiler redimensionat, precum si cele doua terminatii largi si ovale ale sistemului de evacuare.
Spre deosebire de TT, care vine cu patru tevi de esapament, varianta RS detine in plus un difuzor de aer realizat din fibra de carbon. Grila frontala pare neschimbata daca nu luam in considerare si farurile special montate pentru test.
Cat despre motorizare, cei de la worldcarfans, autorii fotografiilor, sustin ca noul RS va fi propulsat de 362 de cai, cu 90 mai mult decat varianta TT-S.
Stire preluata de pe site-ul Automarket.ro