Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, detronand corporatii precum Microsoft, BBC sau Rolls-Royce.
Google a iesit invingatoare intre companiile de top din Marea Britanie, in studiul anual desfasurat de catre cercetatorii de la Superbrands, bazat pe viziunea a 1 500 de profesionalisti, potrivit BBC News.
Microsoft a iesit a doua clasata, fiind urmata de BP si BBC. Topul realizat urmareste brandurile care poseda cea mai buna reputatie in Anglia la ora actuala.
“Primele zece pozitii sunt dominate de companii exclusiv britanice – cum sunt BA si BP – sau de companii care isi au originile in Marea Britanie, cum este GlaxoSmithKline”, a declarat Stephen Cheliotis, presedintele Superbrands Council.
Totodata, acesta a adaugat ca brandurile din top 50 exista de peste nouazeci de ani pe piata, ceea ce demonstreaza “puterea longevitatii si a familiaritatii in afacerile din Marea Britanie”.
Cei de la Google s-au confruntat cu nume importante nu numai in Anglia pentru prima pozitie in top. Impreuna cu Microsoft, BP si BBC, au devansat GlaxoSmithKline, Rolls-Royce, The Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.
Astfel, BBC a cazut trei locuri, Microsoft a fost stationar in comparatie cu anii trecuti, iar British Airways a cazut de pe locul trei pe opt.
Una dintre companiile care au iesit din top 10 este Apple. In sectorul de media, Reuters au fost depasiti de cei de la FT, ocupand locul 13, iar The Economist, 36.
Microsoft Corp, care urmareste sa investeasca masiv in cautarea pe Internet, pentru a concura impotriva Google Inc, a facut o oferta companiei Yahoo, ce a cazut de pe pozitia 79 pe 102 in topul celor de la Superbrands in Marea Britanie.