In acest an, festivitatea nu a avut succesul scontat. Nielsen Media Research afirma ca audienta din 2008 a fost cu 14 procente mai scazuta decat cea de anul trecut. Acest lucru nu este surprinzator, avand in vedere ca filmele nominalizate nu au fost tocmai pe placul publicului.
Circa 33% dintre telespectatori au ales sa urmareasca decernarea premiilor Oscar, in comparatie cu 42%, procentul atins in 2007. Acest lucru nu este surprinzator, avand in vedere ca filmele nominalizate nu au fost tocmai pe placul publicului.
In plus, telespectatorii s-au obisnuit, in ultima vreme, sa ignore subiectul Oscarurilor datorita grevei scenaristilor. Odata ce s-a instalat obiceiul de a urmari un subiect sau nu, este destul de greu ca acesta sa fie schimbat.
Cel mai putin urmarita editie a Oscarurilor a fost in 2003, cand doar 33 de milioane de telespectatori au urmarit evenimentul. Nielsen Media Research afirma ca deocamdata nu se stie cati oameni au urmarit editia din acest an, dar este probabil ca numarul sa se apropie de cel din 2003.
Surse: cnn.com, bloggingstocks.com In acest an, festivitatea nu a avut succesul scontat. Nielsen Media Research afirma ca audienta din 2008 a fost cu 14 procente mai scazuta decat cea de anul trecut. Acest lucru nu este surprinzator, avand in vedere ca filmele nominalizate nu au fost tocmai pe placul publicului.
Circa 33% dintre telespectatori au ales sa urmareasca decernarea premiilor Oscar, in comparatie cu 42%, procentul atins in 2007. Acest lucru nu este surprinzator, avand in vedere ca filmele nominalizate nu au fost tocmai pe placul publicului.
In plus, telespectatorii s-au obisnuit, in ultima vreme, sa ignore subiectul Oscarurilor datorita grevei scenaristilor. Odata ce s-a instalat obiceiul de a urmari un subiect sau nu, este destul de greu ca acesta sa fie schimbat.