Urmând tendinţele internaţionale, cele mai mari grupuri de comunicare mondiale - Interpublic, WPP, Omnicom şi Publicis- aduc şi pe plan local servicii interactive prin agenţiile recunoscute create la nivel internaţional sau prin formarea unor firme româneşti. În contextul creşterii penetrării internetului şi a migrării audienţei spre acest mediu, tot mai multe agenţii româneşti de publicitate lansează divizii specializate în internet. Ţinta lor este publicitatea onli
Urmând tendinţele internaţionale, cele mai mari grupuri de comunicare mondiale - Interpublic, WPP, Omnicom şi Publicis- aduc şi pe plan local servicii interactive prin agenţiile recunoscute create la nivel internaţional sau prin formarea unor firme româneşti.
În contextul creşterii penetrării internetului şi a migrării audienţei spre acest mediu, tot mai multe agenţii româneşti de publicitate lansează divizii specializate în internet. Ţinta lor este publicitatea online pentru care anul 2008 ar putea fi hotărâtor, în contextul intrării unor noi clienţi de publicitate, precum categoria bunurilor de larg consum sau partidele politice, şi al dublării bugetelor clienţilor activi deja în acest mediu. Piaţa de publicitate online ar putea atinge în acest an valoarea de 15 milioane de euro, în creştere cu circa 60% comparativ cu anul 2007. Recent, Zenith Media a lansat Zed Digital, reţeaua dedicată mediilor interactive a ZenithOptimedia. “Ne-am gândit să constituim şi pe plan local o divizie separată, dedicată digitalului, datorită creşterii pieţei de publicitate online şi, nu în ultimul rând, urmând tendinţele de consum media ale publicului. Prin urmare, am hotărât să ne dezvoltăm competenţe şi în acestă zonă şi să aducem expertiza internaţională a Zed Digital în România”, spune Cristi Pîrvan, Interactive Media Director al Zed Digital. Pentru început, aceasta va fu