Hyundai isi continua transformarea numelor modelelor sale, dar si a aspectului si a performantelor acestora. In Romania, odata cu SIAB-ul, am facut cunostiinta cu i30, vom vedea si i10 sau i20 in curnad. Ce nu stim insa este cum se desfasoara testele si care este evolutia liniilor de design pentru urmasul actualului Hyundai Coupe (sau Tiburon in Asia), pentru ca, in mod cert, sportiva va avea un urmas nu mai tarziu de 2009.
Intrebarile au un raspuns partial acum pentru ca Hyundai a scos „bestia neagra”, camuflata la incalzire in zapada. Masina va purta numele de i35 si va avea sub capota propulsorul de 2.0 litri al Hyundai, dar ajutat de turbina pentru a sari de pragul de 200 de CP.
Daca e sa ne luam dupa conceptul Genesis prezentat in iarna anului tercut la Los Angeles, i35 va duce puterea motorului catre puntea spate si va avea ca optiune si un propulsor V6 de 3.8 litri (300 de CP) sau un galon, cum ar spune americanii. In aceste conditii i35 urca in liga superioara a masinilor cu caracter sportiv si poate fi suspectat de amenintarea limitei de 300 de km/h.StiriAuto.ro
Hyundai isi continua transformarea numelor modelelor sale, dar si a aspectului si a performantelor acestora. In Romania, odata cu SIAB-ul, am facut cunostiinta cu i30, vom vedea si i10 sau i20 in curnad. Ce nu stim insa este cum se desfasoara testele si care este evolutia liniilor de design pentru urmasul actualului Hyundai Coupe (sau Tiburon in Asia), pentru ca, in mod cert, sportiva va avea un urmas nu mai tarziu de 2009.
Intrebarile au un raspuns partial acum pentru ca Hyundai a scos „bestia neagra”, camuflata la incalzire in zapada. Masina va purta numele de i35 si va avea sub capota propulsorul de 2.0 litri al Hyundai, dar ajutat de turbina pentru a sari de pragul de 200 de CP.
Daca e sa ne luam dupa conceptul Genesis prezentat in