Zenith Media, parte a grupului Publicis, a anuntat lansarea diviziei digitale, Zed Digital, potrivit unui comunicat al companiei. ”Este momentul propice pentru Zenith Media de a se extinde oficial in acest sector. Clientii vor sa stie ce oportunitati exista dincolo de suporturile media traditionale si cum le pot exploata. Acesta este rolul Zed Digital”, a declarat Maria Tudor, managing director Zenith Media.
“Avem acces la know-how-ul ZED Digital, ceea ce ne va permite dezvoltarea serviciilor oferite la cel mai inalt nivel si consolidarea pozitiei noastre pe piata de Internet din Romania”, a precizat Cristi Parvan, interactive media director al Zed Digital.
Cristi Parvan a declarat pentru HotNews.ro ca dezvoltarea consumului de media digitala, prin volum si diversificare determina nevoia de expertiza si de servicii dedicate.
"Noua divizie se specializeaza ca si traininguri si tool-uri beneficiind de know-how-ul din reteaua Zed si probabil ca la un moment dat vom vorbi si de noi clienti, preponderent cu expunere digitala. Pentru o imagine mai buna, daca Zenith Media se pozitiona ca The ROI Agency, Zed Digital se pozitioneaza ca ROI in action", a precizat acesta.
Potrivit lui Cristi Parvan, Zed digital se va ocupa cu orice modalitate de expunere media in mediul digital. "Probabil unele servicii, precum mobile marketing care are o expansiune in Europa in prezent, nu vor prinde la fel de rapid in Romania", a mai spus Parvan.
La nivel european, Zed Digital este specializata in numeroase platforme digitale, de la marketing interactiv de performanta pana la UGC (User Generated Content) si mobile marketing. Reteaua Zed Digital are la baza o puternica expertiza si se bucura de o buna pozitionare la nivelul pietelor locale, desfasurandu-si activitatea in intreaga lume, organizat in 3 regiuni: America, Asia Pacific si EMEA