Compania Agressione, cel mai important jucator de pe piata romaneasca de hartie pentru birouri si tipografii, raportat la volumul vanzarilor, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 31 milioane euro, in crestere cu 33% fata de 2006, cand acest indicator s-a cifrat la 22,8 milioane euro. Principalul factor care a contribuit la evolutia realizata anul trecut a fost cresterea pietei in domeniu. Consumul de hartie de pe piata romaneasca tinde sa se alinieze la consumul din statele europene, astfel ca piata in domeniu creste in fiecare an cu cel putin 10%", a precizat Cosmin Pavel, general manager al Agressione Group. Potrivit acestuia, in prezent consumul de hartie per capita in Romania este de aproximativ 30 de kilograme, in timp ce in tarile Uniunii Europene acest indicator este in medie de 190 de kilograme, iar cel din tarile vecine precum Ungaria sau Polonia este, de asemenea, de patru ori mai mare decat pe piata romaneasca. Compania clujeana a vandut anul trecut 32.000 de tone de hartie, fata de volumul de 25.000 de tone realizat in 2006. In prezent, Agressione comercializeaza hartie pentru copiator sub brandurile Traffic, Absolut Paper si Zero, acesta din urma fiind vandut doar in reteaua Selgros. Pe piata romaneasca a distribuitorilor de hartie exista in prezent sase mari jucatori, Agressione Grup fiind singura firma cu capital integral romanesc. Ceilalti competitori sunt Antalis, Map, Europapier, RPD si noul intrat Papyrus. Conducerea Agressione estimeaza ca aceste companii acopera pana la 90% din piata in domeniu. Compania si-a inceput activitatea in 1992, la , mai intai ca Agressione Press, apoi in 1994 ca Agressione Express, iar in 1997 a devenit Agressione Group. Afacerea a fost condusa de la inceput de cei doi asociati, Cosmin Pavel si Marius Stef. Compania Agressione, cel mai important jucator de pe piata romaneasca de hartie pentru birouri si