Procentul tentativelor de fraudă înregistrate în 2007 în magazinele online care folosesc soluţia ePayment a fost de 1,5% din numărul total al comenzilor efectuate cu card bancar, anunţă GECAD ePayment, integrator de soluţii de comerţ electronic. Toate încercările de fraudare au fost respinse. “Printre cele mai frecvente situaţii pe care le-am întalnit în 2007 se numără cazurile în care copiii au folosit cardurile părinţilor pentru a face achiziţii pe Internet ş
Procentul tentativelor de fraudă înregistrate în 2007 în magazinele online care folosesc soluţia ePayment a fost de 1,5% din numărul total al comenzilor efectuate cu card bancar, anunţă GECAD ePayment, integrator de soluţii de comerţ electronic. Toate încercările de fraudare au fost respinse.
“Printre cele mai frecvente situaţii pe care le-am întalnit în 2007 se numără cazurile în care copiii au folosit cardurile părinţilor pentru a face achiziţii pe Internet şi cele în care s-au încercat plăţi cu carduri furate, îndeosebi carduri emise în Statele Unite. Alte tentative de fraudare au implicat conturi de PayPal alimentate cu carduri furate sau chiar conturi de PayPal internaţionale furate, precum şi tentative de fraudă prin conturi bancare virtuale, din afara României”, declară Cristian Badea, CIO ePayment.
Din numărul total al încercărilor de fraudare, cele mai multe au vizat segmentul telecomunicaţiilor, urmat de e-tail. Astfel, din totalul tentativelor, 42% au avut ca obiectiv produsele şi serviciile telecom iar 31% sectorul de retail online. Serviciile turistice şi de transport au atras doar 8% dintre tentativele de fraudare înregistrate şi respinse de sistemul ePayment.
Dacă în cazul sectorului telecom, din totalul fraudelor care au vizat acest segment, 62% au fost “asigurate” de infractorii care au dor