Televiziunea publica a trimis miercuri o scrisoare deschisa conducerii Camerei Deputatilor in care solicita acordarea unui spatiu publicitar mai larg, din cauza pierderilor financiare, relateaza Newsin.
In scrisoare se solicita cresterea spoturilor publicitare de la 8 minute maximum, asa cum prevede actuala lege, la 10 minute. In plus, SRTv mai propune ca spoturile publicitare sa poata fi introduse de postul public nu numai intre programe, ci si in pauzele unor competitii sportive difuzate sau intre partile programelor alcatuite din etape autonome.
SRTv motiveaza aceasta solicitare prin lipsa fondurilor si pierderile financiare inregistrate. "Este momentul ca discriminarea la care a fost supusa TVR in comparatie cu posturile private sa fie macar diminuata si nicidecum adancita, avand in vedere situatia financiara precara a SRTv, rezultatul financiar al semestrului I al anului 2007 incheindu-se cu o pierdere bruta de 29.863.269 lei", se arata in scrisoarea SRTv. Televiziunea publica a trimis miercuri o scrisoare deschisa conducerii Camerei Deputatilor in care solicita acordarea unui spatiu publicitar mai larg, din cauza pierderilor financiare, relateaza Newsin.
In scrisoare se solicita cresterea spoturilor publicitare de la 8 minute maximum, asa cum prevede actuala lege, la 10 minute. In plus, SRTv mai propune ca spoturile publicitare sa poata fi introduse de postul public nu numai intre programe, ci si in pauzele unor competitii sportive difuzate sau intre partile programelor alcatuite din etape autonome.
SRTv motiveaza aceasta solicitare prin lipsa fondurilor si pierderile financiare inregistrate. "Este momentul ca discriminarea la care a fost supusa TVR in comparatie cu posturile private sa fie macar diminuata si nicidecum adancita, avand in vedere situatia financiara precara a SRTv, rezultatul financiar al semestrului I