După mulţi ani în care piaţa de capital era un subiect abordat doar de iniţiaţi, firmele din domeniu au început, încet-încet, să caute clienţi într-o masă din ce în ce mai mare de oameni. Oferta publică a Transgaz, de la sfârşitul anului trecut, a stârnit interesul unui public din cele mai variate categorii, de la şoferi de taxi la poliţişti de circulaţie, mai puţin obişnuiţi până acum cu tranzacţiile bursiere. Transgaz a arătat că apetitul românilor pentru
După mulţi ani în care piaţa de capital era un subiect abordat doar de iniţiaţi, firmele din domeniu au început, încet-încet, să caute clienţi într-o masă din ce în ce mai mare de oameni.
Oferta publică a Transgaz, de la sfârşitul anului trecut, a stârnit interesul unui public din cele mai variate categorii, de la şoferi de taxi la poliţişti de circulaţie, mai puţin obişnuiţi până acum cu tranzacţiile bursiere. Transgaz a arătat că apetitul românilor pentru investiţii bursiere nu este încă valorificat la maximum, având în vedere că numărul subscriitorilor a fost mai mare decât cel al investitorilor activi de la bursă.
Pe acest lucru mizează şi cele două burse, cea de la Bucureşti şi cea de la Sibiu, atunci când îşi fac planuri de lansare de noi campanii de promovare, adresate publicului larg, în acest an.
Pentru Bursa de Valori Bucureşti (BVB), campania din acest an va fi cea de-a doua, după cea desfăşurată între 24 noiembrie şi 21 decembrie 2007. Decizia de a intensifica promovarea printr-o campanie publicitară a venit în urma unui sondaj realizat de BVB, din care a reieşit că populaţia cunoaşte puţin activitatea Bursei.
Aşa cum s-a văzut şi din clipurile publicitare, publicul-ţintă al campaniei au fost tinerii. „Foarte schematic, portretul robot al acestuia ar fi: tineri cu vârste înt